whitebaba48262826326
New Member
Google, sizin yazılım mimarlarınızın kafasının şifreleyebilir. Biyonik gibi kırpılmış, yarım yamalak bir kütüphaneyi neden hala zorla sistemlere dayatıyorsunuz? İnsanlar POSIX'te uyum beklerken, siz kendi bilgilerinizi yeniden icat etmeye çalışan andavallar sürüsü gibisiniz.
Bionic'i desteklemek için uğraşan geliştiricilerin harcadığı zamanı, düzgün bir glibc uygulaması için kullansaydınız, şu anda bir Linux dünyasında çok daha az küfür ediliyorsunuz. ABI uyumsuzlukları, eksik fonksiyonlar ve sistem hatalarıyla dolu yüklemenizle sistemlerinizin bozulmasına yol açtınız. Glibc yıllardır her türlü uç senaryoyu çözmüş, standartların babası olmuşken, neden kendi egolarınızın yüzünden tüm ekosistemi boka sürüklüyorsunuz?
Sizin bu saçma sapan "optimazisyon" argümanıyla piyasaya sunuldunuz biyonik denen ucube, modern strateji amına ortaya koyuyor. Glibc'nin sunduğu geniş kütüphane desteği ve kararlılık varken, bionic kullanımı sadece teknik bir becerisizlik ve inat göstergesidir.
Bundan sonra bionic'i çöpe atın, glibc'ye geçin ve şu anlamsız dayatmalarınızdan vazgeçin. Yazılım dünyasının size "benzersiz" (!) hizmetlerinize ürünleri yok, ayrı ve verimliliğe ihtiyaçları var. Bir daha karşımda biyonik savunmayı yapan birini görürsem, feriştahını sikerim
Siktirin bölünme ve düzgün bir altyapıya geçin.
Bionic'i desteklemek için uğraşan geliştiricilerin harcadığı zamanı, düzgün bir glibc uygulaması için kullansaydınız, şu anda bir Linux dünyasında çok daha az küfür ediliyorsunuz. ABI uyumsuzlukları, eksik fonksiyonlar ve sistem hatalarıyla dolu yüklemenizle sistemlerinizin bozulmasına yol açtınız. Glibc yıllardır her türlü uç senaryoyu çözmüş, standartların babası olmuşken, neden kendi egolarınızın yüzünden tüm ekosistemi boka sürüklüyorsunuz?
Sizin bu saçma sapan "optimazisyon" argümanıyla piyasaya sunuldunuz biyonik denen ucube, modern strateji amına ortaya koyuyor. Glibc'nin sunduğu geniş kütüphane desteği ve kararlılık varken, bionic kullanımı sadece teknik bir becerisizlik ve inat göstergesidir.
Bundan sonra bionic'i çöpe atın, glibc'ye geçin ve şu anlamsız dayatmalarınızdan vazgeçin. Yazılım dünyasının size "benzersiz" (!) hizmetlerinize ürünleri yok, ayrı ve verimliliğe ihtiyaçları var. Bir daha karşımda biyonik savunmayı yapan birini görürsem, feriştahını sikerim
Siktirin bölünme ve düzgün bir altyapıya geçin.

