Search results

  1. karimfc

    Dual booting multiple distros, should one stay on usb or can I partition my hard drive to handle them both?...

    I really appreciate all of y'all sharing your knowledge with me and walking me through the parts that I get stuck on. In the last few days, I have tried several different distros from live usb's and let me tell you, it's a pain in the rear installing a single iso on several different usb sticks...
  2. karimfc

    What it do

    WTF?!?! LMAO, my favorite aunt's name was Elaine, that's cool, lol. I personally LOVE spice, so I don't think I could BAN it, per se, but if she, or y'all, were to ever eat my food, I would absolutely, POSITIVELY make sure there were no chili seeds anywhere close to her food, lol
  3. karimfc

    Dual booting multiple distros, should one stay on usb or can I partition my hard drive to handle them both?...

    I had not planned on using the Seagate with the Dell... but do you think I should? I mean, the hard drive on it is 160GB, with only about 16GB used as of now... But I totally can use it with the Dell. Also, I am in the process of looking for a cheap SSD for the Dell on Newegg. the specs...
  4. karimfc

    Dual booting multiple distros, should one stay on usb or can I partition my hard drive to handle them both?...

    My hard drive is already wiped. I am not starting from windows, but rather Zorin. And I'm not to familiar with partitions, but plan on educating myself about the subject today. Appreciate your input
  5. karimfc

    What it do

    Much appreciation. Lol, where all of y'all excel at tech, I outshine at food/drink/ect. We are all experts, in our own right, and in our own field. Ive mastered my field, as I'm sure lots of y'all have as well. Now, ima master something else, be it Linux or what. Ima bout the most stubborn...
  6. karimfc

    What it do

    Ok, that one. Well, as of March 30, 2021, I graduated from the highest rated culinary school in da world, in the top 5% of my class, which I believe had between 700 and 800 people in it. Thank you very much for asking
  7. karimfc

    Dual booting multiple distros, should one stay on usb or can I partition my hard drive to handle them both?...

    With the course? Which one, the Linux course or my culinary? LOL
  8. karimfc

    Dual booting multiple distros, should one stay on usb or can I partition my hard drive to handle them both?...

    My sincerest apologies, Wiz... I can't not talk about food like y'all can't not talk about Linux. Convert me, lol.
  9. karimfc

    Dual booting multiple distros, should one stay on usb or can I partition my hard drive to handle them both?...

    It was fan-f#@$ing-tabulous!!! Lmao. I gotta show off what a $20,000.00 culinary school tuition paid for
  10. karimfc

    Dual booting multiple distros, should one stay on usb or can I partition my hard drive to handle them both?...

    I have dual-booted Mint with Windows 10 before, so I'm a tiny bit familiar with it...And, my machine is just for playing around with Linux and/or otherdistros. I have a lenovo for school/home/important things. And, also, thank you for the 'note' at the end. That was actually the question...
  11. karimfc

    There... I have finally done my introduction thread!

    I might need to hire you to write some of my menu, . Of course, I guess you would have to try the items that are on it first, good Lord, I'm such a do-do sometimes. Well, enjoy y'all's day!!!!
  12. karimfc

    Dual booting multiple distros, should one stay on usb or can I partition my hard drive to handle them both?...

    Ok, Iam pretty much just being curious, but if y'all respond to this with some how--to, or links for some how-to's, and I think I can do it, ima do it... So I got my ol' Dell laptop, right... Just installed Zorin on it recently, and it's great, but as I have been reading, and learning about...
  13. karimfc

    There... I have finally done my introduction thread!

    ok, I'm a litle jealous, lol. In my opinion, your intro was great! Very compelling, and captivating. Bravo!
  14. karimfc

    LENOVO Winbook 100e running windows 10,

    so, what is it, exactly, that I should take a screenshot of? The terminal where I installed gparted? I'm confused
Top